-->

Bonus Raya 2 Bulan Gaji Bagi Kakitangan Awam Selangor

Advertisemen




Menteri Besar Selangor Dato Seri Muhammad Azmin Ali Hari ini Mengumumkan Pemberian Bonus Raya Sebanyak 2 Bulan Gaji Kepada Kakitangan Kerajaan Negeri Yang akan diberikan Pada 21 Jun ini.

Seramai 17,703 Orang Penjawat Awam Selangor Akan menerima Bantuan ini Yang melibatkan Peruntukan RM63.3juta.

Menurut Beliau " ini Adalah tanda Penghargaan kerajaan negeri kepada Kakitangan Awam Negeri diatas Komitmen dan dedikasi dalam Memaju dan Membangunkan Negeri Selangor.
dan ini juga adalah Berdasarkan prestasi kewangan Semasa dan Sebab itu kita Bersetuju Memberi Bantuan ini." Katanya ketika Berucap dalam Majlis Rapat Ramadhan Awam Bersama menteri besar Selangor diAuditorium Dewan Jubli Perak.

Beliau Berharap dengan Pemberian ini dapat Meringankan Bebanan Kakitangan Kerajaan Awam Negeri Sempena Hari Aidilfitri Nanti.
Menurut Beliau lagi Kerajaan Negeri Selangor Turut Bercadang Untuk Memberi satu lagi Insentif Kewangan Kepada Penjawat Awam Negeri Pada Hujung Tahun ini,Namun ia Tertakluk Kepada Prestasi Jabatan dan Kakitangan Awam Negeri.

" (Jumlah ) insentif ini akan diumumkan kelak dan ia Bergantung kepada Prestasi Jabatan dan Kakitangan Awam Selangor".





Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments

Popular Posts

Follow us on Facebook
Powered by: MakTumOfficial