-->

Viral : Artis Malaysia Sufian Suhaimi Di Dakwa Menganggu Isteri Orang di Laman Web Bigo Live

Advertisemen
Sebelum ini Telah Viral Mengenai Syukri Yahya Yang di Dakwa Telah Menggangu Seorang Wanita Yang Juga Status Isteri di Aplikasi Bigo Live.
Kali ini Penyanyi Yang Semakin dikenali pula didakwa Menggangu Isteri Orang Di Aplikasi Bigo Live.

Seorang Penguna Twitter Telah Memuat Turun Satu Gambar di Twiiter Yang Mana dia Telah Membuat Thread mengenai Artis ini Yang diDakwa Menggangu isteriNya..

Lelaki Tersebut Pada Mula Terkejut Apa bila Seorang lelaki Bernama " Sufian " Telah Menegur Isterinya Mengunakan Nama Tersebut. Dan Beliau Menyangkakan itu Adalah Akaun Palsu,Tetapi Sebaliknya Kemudian lelaki itu Telah Mengambil Keputusan Untuk Menyamar Menjadi "IsteriNya"


Dia Mula Mempercayai " Sufian " ini, Kerana dia telah Menghantar Foto-Foto "asli " dan tidak Terdapat dalam Instagram Serta Carian Google.
Sementara itu, Pelbagai Reaksi Pengguna Twitter telah diluahkan,Ada Yang Menyokong tindakannya dan Juga Ada Yang tidak Senang dengan tindakannya menviralkan Perkara ini.
Namun diPihak Sufian Suhaimi Menyatakan " Sekarang Nak Popular,Macam-macam Boleh Buat,Pastu Buat Akaun Palsu letak Gambar Artis " Saya tahu itu bukan Saya dan Saya Tegaskan diSini saya tidak Ada Akaun bigo Live. Dan Saya Jugak Tidak Teragak-agak Untuk Mengambil Tindakan Mahkamah Tetapi Perlu Berbincang dengan Peguam Saya..









Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments

Popular Posts

Follow us on Facebook
Powered by: MakTumOfficial